Ät upp pojkarna nu är ni snälla

Idag så vill jag väl mest av allt bara få er att läsa den underbaraste boken just nu:
Mina Hemligheter - Sophie Kinsella
Boken kommer garanterat störa er natt sömn efter som att den är omöjlig att lägga ifrån sig. Men den kommer även bjuda på en massa fnitter och skratt. Dessutom kommer du att bli kär, och då menar jag inte bara i boken utan även i Jack Harper, för du kommer att känna igen dig i Emma och känna dig som henne. Och när boken är slut kring halv fem på morgonen kommer du ha så mycket fjärilar i magen så att du inte kan sova och så kommer du vara sjuktr trött dagen där på, men det är den värd.

Sen vill jag även uppmana alla snygg killar (med hår och som skulle bli fula om dom snaggade sig) att raka av sig allt hår, för jag tycker inte riktigt om det här med snygga killar. Det är lite för jobbigt när dom är snygga. 

Och sen tycker jag även att alla vi utan partner ska slå oss samman och ta ett steg för ensamheten.
Döda alla kärlekspar.
Eller så gör vi så att vi skaffar oss en kille som vi kan äta upp på stan så kanske alla dom där fd. kärleksparen fattar hur ensamhet känns när alla andra har närhet?
Kom igen nu, ät upp din pojkvän lite mer så vi får ännu sämre självförtroende för att vi inte har någon att äta. Snart är de vi som står där med tungan i hans mun medan du, med tårar i ögonen, funderar på att kanske köpa en chokladbit istället, för det är ju nästan lika gott, eller hur var det nu?

Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0