Du har en väldigt fin jeansrumpa (får man känna?)

Ligger här i sängen nu och strular med min nya trogna kärlek, låt oss kalla den Evert (inspirerat av Evves gamla smaknamn som jag finner väldigt rogivande).
Evert tillhör den där trogna, sällsynta sorten som tar mig precis dit jag vill och gör som jag säger. Fast jag antar att det alltid är så i början men sedan om (när) Evert börjar bli lite sur och göra mot min vilja så ska jag stänga av Evert. Det kan faktistk inte bli bättre.
Och för er som inte listat ut det så är älskade Evert min laptop som tomten så snällt gav mig igår (jag sa ju att tomten har bra smak).

Förutom datorn så fick jag en drös älskvärda saker, bland annat en singel bok av Ida som jag redan igår lusläste och som jag lovar kommer fylla både min och er vardag med goda skratt efter som att jag här och nu lovar att dokumentera alla uppdrag som jag utför i mitt förnuvarande singelliv.

Julafton i år var faktisk väldigt lindrgi trots den årliga stressen efter att tomten delat ut sina julklappar och mer än hälften ligger kvar under granen. Och nu är det ju faktiskt bara 365 dagar kvar till nästa julafton (eftersom det är skottår nästa år) och lilla vän, vad önskar du dig i julklapp? Ska du inte ta och skriva en tomtelista till tomten nu på en gång så att han vet vad du vill ha.

Och ärligttalat så väntar jag bara på nyår nu och Tisdag den 1 januari så ska jag äntligen få skicka det där smset "det här är årets första julhälsning", oh vad jag längtar, för jag vill verkligen vara först iår.

Kommentarer
Postat av: BLOMFLYGA!

Jag orkar it kommentera x)
Så mkt jue! ;/
Knappt att man orkar läsa det (a)

2007-12-25 @ 18:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0