Första advent

i fredags var det Basket och alla påGUC fick gå gratis. Jag och Vicky ahde biljetter så det hade räckt till en hel gymnasieskola, typ. men i slutändan var det vara jag, Vicky och Elin. Men först for jag och Vicky in till stan efter skolan och gick på NewYorker osm har nyöppnat. Tyvärr så var det värsta B. Men vi hittade några skor och så, fast köpte inget. Efter det blev det Kebab på JALLA, fast Vicky saknade mest deras gamla ägare, som jag inte har en aning om vad han hette nu igen ^o)
Efter det så gick vi till Fyrishov för att möta Elin där. Där såg vi då Uppsala spela mot Norrköping och Uppsala vann, fast det var väldigt jämt. Och Vicky fick gratis kaffe för hennes ex fling stod i kiosken x)

Sedan gick i in till stan och gick från McDonalds till MAX till nästa McDonalds ô) Och tillslut hamnade vi på hemköp innan vi kom fram till att vi skulle gå till Wattholma och visa Vicky vårt fina hem.
efter det var Vicky tvungen åka hem så vi följde henne till busshållsplatsen där 111 går och den går typaldrog för hon bor i Bärlinge..

Sedan gick jag och Elin till Statoil med Victor och Erik, dom köpte chips. Och efter det var vi i Victors rum och Elin spelade CS, hon suger.
Och Victor fick världens skratt attack när Martina kom in i Pyjamas i köket, ful unge han är x)

Sedan på lördag tog jag en morgon promenix till skolan och hämtade min cykel, sedan blev det ÖB där jag köpte min super sexiga radio ^o) och lite annat.
Efter det stan där jag gick på designtoget och hittade massa spännande julklappar som jag iten köpte. och så köpte jag en skiva som vi skulle bränna jullåtar på.
Sedan igår kväll drack vi glögg och lyssnade på musik och hade mys ^^,

Idag blir det plugg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0