Fortfarande inge coffein, fortfarande speedad.

Och än en gång, tack för facebook.

Det är sådär igen, utan coffein, igen.
Det är magi.

och detta skulle vara ett jobbigt inlägg, ett med tårar.
För så är det.
Grät igår, vet inte varför, men det känns som om det vore jag.
Men det går itne längre.
för something shine my days up.


Helt sjukt galen jag är x)

Idag så var fr1eu igång igen, galna.
Vicky och Nicole disskuterade om vem av dom som skulle ha stört kuk.
Ursäkta? Ni har ingen x) Dumdum.

Sen fick Lars (mattelärare) nått utbrott på alexs på matten och ksrek "åh vad jag längtar till jullovet!"
haha x)

Och nu har jag blivit lill- mamma ^o) ja.
Och Nicole har barn, fast hon ahr inget barn...

Och vi har 3 prov och 3 inlämningar till prov... :S

Hur som helst, lucia vaka idag med klassen, kompisar och 2an <3
På SF bio night, kul det ska bli :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Är du säker på att det är det? xD

2007-12-13 @ 21:34:54
URL: http://lucesolare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0