Ge en julklapp till dig själv

Julafton, för 16 gången i mitt liv. Måste medge att det börjar bli ltie av en tradition det här ;)

Var lätt att sova igår kväll, ett tecken på att man blivit stor. Däremot är det något på julaftonsmorgon (typ en spänningen som hänger i luften) för jag vanknar alltid för tidigt, typ halv tio. 
Innan jag somnade igår hann jag få några god jul sms, efter som klockan passerade tolv och imorse när jag vaknade var inkorgen fylld edm några till. Jag passade även på att skicka ett sms till pepparkakan Kumlin som vart i Thailand i 2 veckor och kom hem imorse. 

På morgen känndes det oerhört roande att skriva God jul! :) i ett sms och sedan skicka till alal i kontaktlistan (bara så att alla skulel känna sig ltie speciellt, fasten de bara var en i mängen) Det var i och för sig väldigt jobbigt men att sedan få tillbaka lika många sms är väldigt rogivande, och det känns bra att få av såna som man liksom aldrig skickar till.

Glömde häng upp strumpan igår kväll, tur att tomten vet var jag ahr den för imorse när jag vaknade hängde den där på skrivbordstolen fyllt emd ett paket. Egentligen hatar jag paket på morgnen, en massa prassel som stör ögronen, det är därför jag slutade sova med min syster dagen innan julafton, hon stiler så oerhört i pappret. Tack och lov var det denna gången en kartong med en tejpbit så jag slapp skavsåren i öronen. Hittade så småningom Christina Aguileras parfym i paketet :) Blev mycket nöjd måste jag medge (tomten har alltid haft bra smak). 

Fick även en teckning, tror dock det var min kära lillasyster på5 år som ritat denna och inte tometn, för i så fall är tomtens konstnärs karriär ingen höjdare..

Jaha, bara ungefär 2 timmar till kalle och julmat och jobbig presentöppning emd prassel och stress, sedan är julafton över och då kan man äntligen njtua av alla dom där nya sakerna som man egentligen tine alls behövde.

GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0