När en dörr stängs öppnas ett fönster.

Som om itne drömmen igår var nog, nej idag drömde jag en mardröm, än värre. Hade dock ingenting gemensamt emd förra drömen men iaf.

Och för tillfället finns det två saker som jag vill riktigt riktigt mycket just nu.

Ett:
Anne- marit ringde angående våra tågbiljetter och förklarade att det hade blivit fel så vi ahde hamnat i olika kupéer och det fanns inga i samma kupé så hon avbokade biljetter och nu ska ta flyget ner. Vilket innebär att jag kan flyga ner tidigare, kolalde just biljetter och det finns många avgångar fredag den 4 januari! Jag vill, men mamma verkade ltie anti, det suger men jag tror de kan ordna sig ;) SNÄLLA!

Två:
Fick Ellos vår katalog igår, reagerade inte så starkt men imorse bläddrade jag igenom den och så ramlade en broschyr ut, öppnade den och fylldes av värme. Broschyren var full av olika resor utomland och jag kände att snälla ta mig till solen och värmen.
Detta kommer dock inte hända, men drömma är ju tien så dumt trots allt.

Ska försöka pallra mig till simhallen och simma idag, ser framemot bastun också, typ det bästa att sitta och filosofera i bastun, funderar på att ringa anna för sällskap också. Så ska nog ta att göra det nu innan det blir allt för mycket småbarn i poolen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0