Som redbull fast utan koffein, underbart ^^,

Vi tar allt från början antar jag.

Igår kväll kom redbll bilen och deralde ut gratis redbull till alla på elevhemmet. Det var första gången jag drack en hel redbull själv.

Det började emd att hela megn börja bubbla på ett kittligt sätt och jag ville bara skratta som aldrig förr, fast det fanns inget att skratta åt. Jag var verkligen över speedad.
Senare lugnade jag ner mig och blev nästan lite trött.
Så gick det några timmar och sen klockan tolv när jag låg i sängen och gjore ett tappert försök till att sova så låg jag där, lika pigg som när man är på sommaren och det gick itne.
"Varför ska jag sova nu?"
ungefär.
Klockan halv fyra somnade jag.

Tre timamr senare vaknade jag, trött.
Men jag pallrade mig upp och iväg. sen på skolan vardetväl som vanligt bara.
Och ^^,

Senare kommer jag hem, facebook.. (A)
Skriver.
och kicken, av redbull.
Den kom tillbaka, fast den här gången utan coffein och utan redbull.
så underbar känsla.
Som om magen flyger iväg.

Underligt det där.
Som om du är drogad, och du vet inte ritkigt vad du ska göra för att det ska släpp.
Vill du att det ska släppa?
nej.

Men storstädningen fick det att försvinna..
FAN.

IGENIGENIGEN!

Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad kan jag köpa till min flickvän i julklapp? :)

2007-12-11 @ 20:17:55
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0