Tänk på en ängel

Igår var en otursdag, igen. Kanske itne konstigt med tanke på spegelkrossen dagen innan. De följande sju åren lär ju itne bli dom mest tursamma jag lever...
Men sånt är livet helt enkelt.

LÄste i tidningen igår att spice girls var osams, för att posh hade bokat alla första rads platser till familj och vänner. Vilka problmen dom där tjejrna har alltså. Samtidigt satt jag på flygplatsen och väntade på de försenade planet som tydligen ahde ett tekniskt fel och med tanke på att jag ska ha sju års olycka var jag lite enrvös över hur bra de skulle kunna fixa planet. Jag menar, störta amed ett plan två dagar innan julafton är inte mitt mål emd livet.
OCh samtidigt satt det säkert någon skrämd familj gömd i ett krigsland och var rädd för alla bomber utanför som förmodligen skulle bli deras död två timmar senare.
Spice girls problem kunde ju slänga sig i väggen, vad är det för fel på rad två till exempel?
MItt problem känndes allvarligt i magen men det är ett i- lands problem jag vet. Ändå kunde jag itne låta bli att tycka så synd om mig själv

Spelade handboll idag mot p.94 med deras föräldrar. VI förlorade ^o) förvånanade? Tänkt dig ett lag med bara 40 plussare och 3 tjejer, en som inte kan spela handboll, en som inte spelat på flera år och jag, som inte ens fick spela på mig position och dessutom inte fick många passningar.
Jaja, det var iaf väldigt kul :)

Ska äta middag nu snart med gamla klassen, eller tjejerna, eller en del av tjejerna. Ska bli så himla roligt att träffa alla igen! :)
Ska ta massa bilder.
På tal om bilder så har min kära pappa och morbror troligtvis rederat alla mina bilder. KÄnns bra att de senaste åren bara raderats, schysst liksom -.-' Kommer aldrig förlåta er så ni vet. Eller jo, om ni itne har raderat dom trots allt, då förlåter jag er.

Och så en sista sak.
Sluta va så söt att man vill tugga på dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0