Vänta, vänta, vänta

Nyår.
Och allting löste sig tillslut, otroligt nog.
Ska först äta middag edm Andreas, Olivia, Anna och Gurra innan jag drar till Sara och är där med ett annat tjejgäng och Gabbe. Sedan drar vi till Ingström.
Ska bli riktigt kul nyår iår tror jag :) Ser fram emot det iaf.

Kontigt nog så är alla inne på msn nu.
Alla väntar på PARTY!
Det spricker i vissa fingrar och en del är itne ens så att hålla dom undan raketerna, vissa spricker redan nu och en smäll hörs då och då på den mörka himmlen som klockan 00.00 kommer vara lika upplyst som under sommarnätterna. 

Så gott nytt år på er allihopa,
och ring mig ikväll ;) Speciellt clara x)

och en glad vöeraksning är att mitt tåg går på fredag eftermiddag coh jag kommer till uppsala på lrödag, då ska jag och vicky ah riktigt ruskigt kul :) Längar så <3<3<3
2008 - året vi ska fylla från botten, dem gladad minnen!

GOTT NYTT ÅR!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0