Vi ser det brinna, vi ser det brinna.

Brandövning idag på skolan. Larmet börjqade pipa, alla elever vid bibloteket:
"Fan jag orkar itne, snälla säg att dom skojjar!"
(Larmet slutar, och det blir tyst)
"YES"
(Det går typ 2 sekunder så hörs en röst "uppmäksamhet en brand har upphittats på skolan, var vänlig lämna lokalerna omedelbart)
"Va fan, jag orkar itne... "
alla går till skåpet och hämtar jackorna, långsamt.
Innan alla går ut genom dörrarna och samlas på gården.
Då, komiskt nog, börjar det regna.
HELT SJUKT.
Fast FR1EU, seriösa som vi är, stod och garvade åt situationen.

och SNYGG.

och Clara, vad har jag gjort? :O
OMG.
ont i magen...

Sandviken i helgen och hälsa på Jenny <3
ska bli kul :)

stockholm imorn och om jag säger såhär.
Så jävlar blir det shopping, med clara ;)

Idag ahr även jag och alexs diskuterat hur det skulle vara att ha en pojkvän som är 14 år yngre, dvs 2 år..
Hmm.. "Hej gubben!"
"gaah"
"Jo, jag älskar dig också"

Elelr tänk om man var 18 och han två.
"Nu får du skärpa till dig när vi ska på krogen!"

har man inget liv så bygegr man ett eget x)

LUCIA VAKAN :D Feting kul vi ska ha ;) eller va säger du vicky? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0