Vi skulle kunna gå på sockervadds moln, i mina drömmar.

Jag hatar det här.
Att jag idag hade kunnat gå på moln och bara drömma.
För drömde gjorde jag, i sömnen.
Jag minns inte vad men jag minns var och jag minns att du tyckte om mig och jag minns att jag mådde så oerhört bra.
But a dream ends when you wake up.

För mig slutade drömmen tidigare, för jag ville inte bli besviken så jag försökte övertala mig själv att allting var en dröm redan i drömmen.
Kan någon bara häjlpa mig och slå ut det där irriterande namnet ur min hjärna?
För jag är less nu,
och jag vill inte bli sårad.

Vi är en dröm när jag sover
och du är en fantasi när jag är vaken
Men allt jag vill ha är verklighet.
Så låt mig vara, snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0