Vissa saker är bara OH

ja, överskriften säger ganska mycket.
hoho. 

Måste skriva, vet inte vad? 

Hur som helst.
Sova på gympan idag SÅ skönt ^^, hoho.

och 11 januari blir det landslagskamp handboll, herrar Sverige- Schweiz på Fyrishov och en viss jag ska jobba så jag får se gratis ^^ NICE. 

Idag åker jag även till Jenny- maria <3 
Vi ska se på film på hennes skola idag :D 
Ska bli kul å träffa henne igen.
och bara 2 veckor till hem, fast jag vill typ inte hem, men vill ju ändå träffa alla..

fest på nyår någon? 

Ingen datakundskap idag! <3<3<3<3

Dock 5 prov kvar innan jul och typ 3 inlämningar.
Kul liv jag har ens x)

Luciavakan lär bli kul, kommer se ut som fan på skolan, men va fan ;) 
Plus samhällsprov dagen efter åt, riktigt kul det lär bli då x) 

Men just ja en sak bara.
GOD DAMN HOT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0