1 november

Det är sjukt hur fort allting går nu.
November,
kan vi backa tillbaka så kanske jag hinner med den här gången?
(Jag tycker inte om så mycket förändring på så kort tid)

Klippte mig idag,
Jag hatar att klippa mig. Varför kan man inte bara få ha håret som det är.
Det blir alltid kortare när man klipper sig, usch x)
Är hos farmor nu, har ätit palt med helt släkten.

Måste medge att idag är lite av en depp dag.
Jag längtar till Uppsala, allting här är bara så...
jobbigt.
Allting är liksom en påminnelse och jag orkar inte längre.
Visst är det skönt att komma hem och kul att träffa alla,
men inte så länge så att man hinner tröttna
Och jag menar inte på kompisarna, aldrig.
snarare på omgivningen.
Det händer ingenting
och ingenting är som det skulle vara.

Så jag vill nog bara hem nu.
Uppsala - hem.

Men först sollefteå coh spela handboll :)
Och träffa Elin the greatest bitch <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0