10 november

Sitter här själv nu.
Inte konstigt med tanke på att de små grynen somnade redan klockan sju.
jag måste vara riktigt uttråkande, eller bara en ypperlig barnvakt.

 
har vart riktigt fullt upp idag.
Började dagen med att städa rummet, gick sedan ut i den vita världen för att vandra ända till fyrishov (vilket kanske är 500 meter). Där skulle jag nämligen sitta i sekateriatet för herrar division 3. Och jag vill bara säga till alla att aldrig nedvärdera sekateriatet, herre gud det är iten lätt att göra 20 saker samtidigt (jag börjar fundera på om jag föddes till man?). Och det är inte lätt att trycka på knappar när fingrarna skakar så att man tror att det är jordbävning. Men det gick bra iaf. HK förlorade i och för sig men min insatts var väldigt bra tycker jag. Skulle vilja tacka Elin dock för moraliskt stöd och hjälp, haha.

Sedan hem från fyrishov, värma soppa och ta väskan.
Blev upphämtade halv fem av Kinkens man (minns inget namn...)
Sedan bar det av till deras stora villa, som tro det eller ej, faktiskt ligger i Gottsunda :O
Där träffade jag barnen,  Elsa (5år) och Emil (2år).  Söta små gryn och emils hår är ju å oerhört mysigt :)
När föräldrarna gett sig av såg vi bolibompa och åt chips och godis. Kinken hade varnat mig för att Elsa kunde vara envis med att inte vilja sova när det var spännande. Gissa hur förvånad jag blev när hon mitt under bolibompa började snarka i soffan medan jag och lillebror Emil var helt inne i tv:n.
så att söva barn har jag nog inga problem emd. emil la jag bara i sängen sa gotnatt och stände dörren så sov han.
jag börjar seriöst fundera på hur tråkig jag är? xD
Fast det är skönt att vara i ett hus och kunna göra vad som helst.
förutom att jag inte an göra så mycket, men ändå.
jag saknar att prata med någon i telefon.
ni vet någon som får det att pirra i magen och fnittra i luren, herre gud.
jag vet vad jag tänker, undrar bara om jag kanske tänker för mycket.
(men man kan väl drömma lite grann iaf)

ÖGONGODIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0