12 november

Inser ni att det inte alls är länge kvar till julafton och sedan ett helt nytt år?
(en chans att börja om)
2007 har gått så otroligt fort att jag fortfarande inte insett allting som blivit helt annorlunda.

Och idag lyckades jag emd något som egentligen borde vara omöjligt, och nej jag lyckades inte flyga. Men jag lovar att jobba på det ;)
Däremot lyckades jag försova mig två gånger på en morgen, eh hurdå?
Jo jag vaknade klockan kvart över åtta och var väldigt stressad, jag börjar nämligen halv nio och det tar ca 25 minuter att ta sog till skolan. Så jag skynade att ta på mig jeanse, så slog det mig. jag har sovmorgon på måndagar. Så jag lademig lungt i sängen igen, med byxrna på och somnade om. Naturligtvis vaknade jag klockan kvart över nio och insåg att oj, jg försov mig igen. Så det var bara att fortsättastressa och fort ta sig till skolan.
Kom ca 10 minuter försent. Som tur är hade vi Johan, och alla kommer försent till hans lektion och han bryr sig inte.

Hade riktigt kul på skolan, tro det eller ej.
 jag och Ida började filma till vårat repotage (propanganda för GUC)
- "Hur skulle du beskriva GUC med ett ord?"
Svar: "eh..oj"

haha x)

Våra lärare var som ni kanske vet i Istanbul förra veckan för att kolla resmålet. Nu när de är hemma så är de fortfarande itne på skolan varför?
Jo för på deras resa så lyckades allihopa bli magsjuka/ förkylda.
och visst lektioner utan lärare kan väl vara kul, men i måttlig mängd.
Europakundskapen böts ut till Spice girls kundskap idag och jag, anne-marir och Vicky diggade riktigt hårt till väl kända låtar.
Vi bestämmde även att vi ska åka till Åland nån gång.
Undrar hur mycket av det vi påstår att vi ska göra som fortfarand ekommer vara ogjort i 3an?
Just ja, vi best'mmde även att vi på julavslutningen i 3an ska upträda spice girls xD
haha. ser fram emot det.

annars är det ju depp måndag, och även idag är det tårar.
Dock inte av mig, har haft en bra dag idag måste jag säga :)
 Nu blir det dock lite sorgligare för jag håller på att drunka, och nej inte för att mitt rum är stökigt för jag städade igår. nu är det däremot plugget som stryper mig.
hjälp -.-'

dock kan jag säga såhär: whiiii ;)
och det regnar anne-marit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0