13 november

Ibland känns det lite ensamt att alltid behöva sova ensam. Som om sängen är så stor och man kan iten sova. för man är helt ensam. hemma är det alltid någon vaken, alltid någon sm rör sig. Här är jag alltid helt ensam på natten. Det känns lite ensamt att drunkna i en för stor säng ibland.

Inatt sov Kumlin hos mig, i min 90 säng. Jag trodde jg hade saknat dendär närheten. Men ärligtalat, att ligga och trngas om en pytte liten ytan och svettas så otroligt mycket. Täcket ramlar ner för att det tine ryms och av någon anledningen är det alltid jag som får minst plats när jag sover med någon ^o) Och nej det är itne så mysigt som jag minns. Det är trång och varmt och det går verkligen tien att sova.
Fast jag tycker om elin ändå såklart.
Hon pratade dock i sömnen och tog väldigt stor plats, men herre gud jag är van ;)

Var sjuk idag, är nämligen så trött att jag skulle kunna svimma typ.
Men jag har pluggat hela dagen, massa prov och shit i veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0