5 november

hej allihopa :)

Tillbaka till Uppsala. Skönt att träffa Clara och Elin och Elin och alla igen. Min klass är så jävla härlig, knytkalas, fest och julmarknad visst är de så? ;)
Jag och Vicky har dock skrattat oss genom dagen idag x)

Handbollen i Sollefteå var helt underbar.
Och vi spelade så bra också, vann ju hela cupen ;)
 Det var kul att träffa alla igen.

Bussresan från Solle till Uppsala var dock det drygaste, 6 timmar. Och att sedan åka stadsbuss med fetingväskan var inte heller någon höjdare xD Blockerade vägen för en celsius grabb men va fasen sånt får man räkna med ;D

Sitter och ser prison break nu, elelr Elin och Clara.
Borde plugga men orkar inte!
Alla lärare är borta i veckan, så de är hard work som gäller :S

har dock handlat idag :) Och gjort körrfärsås som jag har frysit in :) Jag är så duktig jag.
 haha xD
Måste städa mitt rm sen -.-'

träning edm hk imorn! :D

Och hem om 7 veckor - längtar
Saknar er redan <3 '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0