8 oktober

Sitter just nu på skolans biblotek. 
Hatar seriöst skolans datorer -.' ni förstår int. jag ahr stor lust att kasta sten på dom... 
grr. 

Har vart jävligt slapp vecka, sovmorgon till ito i ett idga, pelle svanslös hus igår. 
Det var fresten en rolig upplevelse.
Var publik på ett radioprogram i Upplandsradio, som spelas in i pelle huset. 
Vi fick liksom applådera och sånt där, gud va duktiga vi är :) 
haha.

Sen i pausen fick vi gå upp i museet! :D
Jätte kul, jag och anne- marit klädde ut oss.
(ni vet norrlänningar ;D) 
och sen lekte vi i bill ochbulls hus x) haha. 

Ska snart på stan och köpa et par byxor på H&M.
Kommer va såhär myckt kö för den där jävla roberto har kommit ut med sin kollektion
(varför just idag när jag ska köpa byxor?)

Vill bara säga en sak till innan jag går:
Det regnar anne- marit, anne- marit ahahahaha
xD 

FR1EU <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0