Dina tänder är som sjärnorna, gula och långt ifrån varandra

Datakundskap med FR1EU och en döv tommy storm - vi lär oss raggningsrepliker x)

http://www.raggningsreplik.se

* Dina ögon lyser som hundballar i månskenet

* Tja! Var inte du statist i Rederiet?

* Det var jag som sket på dansgolvet.

* Jag är inte emo, ska vi knulla?

* Tro inte att du kommer undan bara för du är ful.

* Varje gång jag ser dig känns det som att mina byxor är för små..

* Hej jag är stålmannen, alltid fast och hård !

* Vet du hur tung en isbjörn är? Tung nog att bryta isen.

* Ska vi leka mamma pappa göra barn

* Jag tänkte dra ett skämt som fick dina bröst att försvinna, men det verkar som att någon hunnit före mig

* Dina tuttar är som pengarna i min plånbok, platta och nästna obefintliga

* Jag önskar att jag var skelögd så jag kunde se dig två gånger.

* Dina tänder är som sjärnorna, gula och långt ifrån varandra


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha så bäst !

2007-12-06 @ 16:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0