Fredsambassadör

Jag & Vicky, fedsambassadörer.
Utbildade till och med. Vi ska snart få visitkorten, vuxen poäng x) haha.

efter 2 kvällar på fredsmuséet så är utbildningen nu lar och nu återstår bara 2 steg innan vi gjort allt som inräknas i kursen. Det var roligare än jag hade trott. Många som jag i avnliga fall skulle total dissat, och som i vissa fall var lite smått... irriterande. Men även tervligt folk och vi hade sukt kul.

Jesper kaxade med mig och vicky hela tiden. 
Och jag tror vi fick fjortisstämpeln... 

Första kvällen fick vi mat på en indiskrestaurang, gratis. andra dagen på italiensk, Rififi. M, gratis är gott ^^, 

sitter på skolan nu, är så sjukt trött. 
Slutar dessutom fyra idag och sista lektionen å hr vi vår älskade tomma storm... -.-' snyft.
Blir nog basket idag emd Vicky, för vi är ju så himla intresserade av basket...
Och sås får alla GUC elever gå gratis ^o) 
haha. 

Ska skriva drama nu, det ska vara klart til llektionen efter lunch :) 
21 dagar tills jag kommer hem, 3 veckor. 

saknar er <3 
GOD JUL :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0