Låt

Det är en ny dag, en vardag. Och jag ska överaska er med att säga att det inte hänt något intressant. Förutom möjlgtvis att jag faktiskt inte försoit mig en enda dag denna vecka än (jaja det är tisdag men det är en bra början!). Sen ska jag även säga att från och ed torsdag kväll så kommer jag vara utbildad fredsambassadör, det ni. 
Sen så är det bara en vecka kvar till stockholm nu och bara 24 dagar cirkus tills jag kommer hem.

dagens citat
Kattias (lärare i europa- & samhällskunskap): Jag försökte få tryckteknik 2orna att trycka julklapps papper med tomtar som haschar men det gick dom inte emd på...   

Kattis är som smöret på gröten x) haha klockers. 

Senare.

Jag: Är det någon som har lypsyl utan herpes på?
Alex: Va?
Jag: ja jag vill ju itne ha herpes på köpet precis. 
(Sen går jag in på www.okejsex.nu)
Orsa: Stina, vad gör du?
jag: Men jag sa ju att jag hade problem emd herpes!

fr1eu<3 klockrent. 


Igår kväll målade jag klart byrån. Den blev faktiskt fin, och mitt rum är hemtrevligt nu. elelr iaf snart. En vägg är fortfarande TOM. Men jag jobbar på det. Plugagde även igår, på mitt skrivbord för första gången tror jag ^o) Blir plugg ikväll med, måste skriva dramat. Sen ka jag följa emd Elin och ta en spruta mot hepatit A för hon ska till thailand den lilla snorjärsen... Sen ska jag träna :)

Idag tappade jag även bort min rums nyckel, vilket innebär lås byta på att dörrar på wattholma (vilket är några stycken) och om man räknar så blir det ganska många siffror i kr. Som tur var hittade jag den igen ute vid cyklen... annars ahde ju årets julklapp varit mycket trevlig, jag menar det är väl aldrig fel emd lite nya lås.. -.-' 

Nu måste jag göra europkunskapen, har lektion (A) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0