Och coffein är nödvändigt

Idag är en ensam dag.

Clara är i stockholm ochär barnvakt.
Kumlin är hemma i Järvsö.
Elin är i stockholm hos syrran.
jag är i Uppsala, i claras rum.

Har lånat hennes nyckel, som alla andra ensama helger. Klart jag skulle kunna umgås med någon av ala andra som bor här. Men jag trivs att ligga i claras rum och strula med hennes dator, även om det känns ltie tragiskt att spendera en fredag helt själv. Men jag måste ändå i säng efter Idol.
 Och jag älskar att lyssna på musik i claras dator

Adore u - lil'rain <3

Om jag ska uttrycka mina känslor just nu "ÄNTLIGEN HELG". För veckan har varit lika jobbigt som det måste ha varit att bygga pyramiderna. Prov i mediakunskap, träningslära och datorkunskap. Dessutom inlämningar i svenska, mediaproduktion och datakunskap och sist men inte minst muntlig redovisning i svenska. tycker du synd om mig? Tro mig jag har varit nära till tårar... 

Pluggat hela veckan och suttit uppe i princip alla nätter. Jag har haft FULLT upp. Igår hadejag inte en ledig sekund, var och pluggade på bibloteket med Orsa och Alex. Det var lite mysigt. Hur som helst så är jag nu hur slut som helst och imorgon blir det att stiga upp halv sju för att sedan halv åtta vara på Fyrishov och sedan åka iväg till Åland.

Nu såhär efter en kaffekopp och den första riktiga middagen (som itne innebär nudlar, mackor eller fil) på hela veckan så är jag dock ltie piggare och somnar inte såfort jag slappnar av. Men det kommer bli riktigt jobbigt att stiga upp imorgon. Proven och alla inlämningar i veckan har ändå gått rba och jag är riktigt stolt över mig själv.

Förövrigt har jag bildat mig en uppfattning nu: Jag gillade det blonda - så oerhört snyggt att man ville dö. Men jag gillar det bruna också - sådär pojväns sött att man kan smälta.
Och jag kan inte riktigt säga att något är snyggast. För det är inte håret som är snyggt egentligen ;D

Pratade med Linnea idag för första gången på hela veckan, hon har gömt sig för mig x) Vi hade i alla fall en trevlig pratstund i bussen, jag pratade mest som vanligt...
Nästa helg blir det troligtvis party med Vicky och Nicole :) Riktigt skoj. 
Måste även skriva en krönika, funderar på att skriva om Norrland, det är ju lite mitt område. Men jag vet itne riktigt. Någon som har annat förslag? öppen för ideer ;)

Ska ägna mina vakna timmar till Claras musik och Idol nu. Sedan imorgon åker jag utomlands med laget för att spela seriematch ;) Lite coolt, även om det bara är Åland men iaf mer exotiskt än Kiruna x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0