Och det börjar bli jul

En del saker hatar man.
Andra förstår man sig inte på...


Julpynt på skoln nu, så oerhört mysigt.
Jag och Vicky: ÅH!  dom ahr julpyntat va mysigt
Alla andra i klassen: I NOVEMBER!
jag och Vicky: Ja så mysigt! ^^

 Och vi funderade på att öppna paketen idag, men nja vi lät det vara. tanken på att få en tom kartong var inte sådär jätte spännande...
 Och igår mötte jag massa hästar påvägne från skolan,  värsta mys känslan.

dagens citat
Alex: Åh har itne du ett par andra såna där bollar? (om örhängena)
Cissi (svenska lärare): Ja, jag har många bollar

Idag ahde vi rollspel, skulel vara fyra olika länder och tack vare kära lilla Vicky så fick jag vara i gruppen med värsta u- landet! :O Och hon blev inte ens i samma land den lilla jäveln -.-' haha.
Hur som helst vår land hette Dom nånting xD Och vi var jätte religiösa och kyrkor var typ det enda som fanns i hela landet. Plus vi hade torka och folk dog. Och jag var Påve :D haha. fatta makten ;) jag var en bra påve, med tankepå att hela landet dog i svält så ^o) Och vår gud hette Dometen tror jag ^o)
O herre dometen, jag minns inte ens nå x) haha.
Full pott på mediakundskapsprovet :) Jag och Alex är bäst på sånt där ;)

Saknar Sandra jätte mycket!
och mamma kanske hälsa på i helgen.

Skulle på teater idag men förställningen var slut såld..
tur för jag måste spara pengar till sthlm 5 december.

OCH JAG VILL SE WINNERBÄCK!
avundsjuk på clara och anne- marit.

FR1EU <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0