Och vi sammanfatta lite kort

Okej dags för att skriva kanske, har inte haft tillgång til ldator på ett tag... 

I Torsdags var vi på studiebesök på UNT. Vi fick se en film och sen spela ett spel, det gick ut på att göra en framsida till en tidning, jag var edm Vicky - vi ägde. Fast vi kom 3a... lagom är bäst :)

I Fredags började vi med drama på Mediaproduktionen. Vi läste en pjäs av Jonas Gardell och ska nu få skriva en egen. Vickys kommentar var klockren (hon skulle vara baloo på julafton): 
- Killar (paus), dödsskönt i kistan 
x) 
Efter datakundskapsprovet kl. 4 så stannade jag och Vicky kvar på skolan, ninvet det är vr graj liksom ;) 
Så fick vi fika av EU2 om vi hjälpte till att julpynta, och snakca vad GUC satsar på julpynt, hoho. 
På kvällen blev det mys emd Elin och Elin framför IDOL, dock helt fel som åkte ut! Och jag känner ingen som tycker annorunda... konstigt nog. 

På lördagen så var det öppethus på skolan. Jag och Vicky och några andra var där, plus några i 2an. ja säger ju, skolan är vår graj, ja menar på lördagn :O hoho. Sen kom iaf min mamma hit och hälsade på. :) 
Vi gick på stan och sedan åt vi på en Italiensk restaurang. Sen på kvällen så vi bio, en fransk film - Tillsammans är man mindre ensam (ensemble, c'est tout). De var riktigt mysig.

Igår så steg vi upp tidigt för att gå på Ikea. Där handlade vi massa saker till mitt rum, osm sedan skulle fixas. Efter det var det stress som gällde för att hinna ut till ävja och spela match. Vi spelade as bra och matchen var jämn men vi höll inte i slutet, synd... 
Sen for vi till Ica maxi och köpte gardiner, plus lite annat shit. 
Efter det skyndade vi oss till elevhemmet för att göra iordning rummet som blev jätte fint :) 

Efter den stressiga men mysiga helgen så är jag lite sliten men det löser sig nog. Ska jobba emd Europakundskapen nu, ska vara klart till nästa vecka :S 
hoho.... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0