29 oktober

 
 
 
image10köket
image9vardagsrummet (1/2)
 
image7Sovrummetimage8Vardagsrummet (2/2)
 Varknade klockan nio, tog bussen halv tio till Luleå med Anna och lillasyster.
Blev sedan upphämtad på Luleå busstation av Evelina och åkte till hennes lägenhet :)
Måste säga att den är väldigt fin (kolla bilderna)
Vi åt chips, godis och mackor och såg babas bilar, mycket norrländsk film om jag får uttrycka mig så xD haha
grovaste norrländskan, coolaste norrmannen och ondaste finnarna.

Sedan tog vi bilen till storheden och gick på myrornas :D
Älska secong hand <3 hittade två plagg som jag köte. Och evve hitatde coolaste mössan xD
Sedan bar det av in till stan, gick på några få affärer mest för att få tiden att gå.
Träffade Frida Sandström :) Söt flickan.
Hon hade en mycket fin väska som jag beundrar.

Sedan tog jag, Anna och Malin bussen hem till Piteå.
Om jag har uppfattat kvällens händelser rätt blir det en hemma kväll med familjen.
Dock är jag lätt öppen för förslag om någon skulle vilja något annat ;D

Fler bilder finns på http://stinaballerina.bilddagboken.se/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0