31 oktober

Var hos tandläkaren idag. Kom fram till att det inte vore helt fel att ha en tandläkarstol, dom är väldigt sköna. Annars finns det itne mycket som är skönt emd att vara hos tandläkare. Hon skrapade på tänderna så att det kom ett såndant där obehagligt ljud, som naglar mot svarta- tavlan. Men jag hade iaf inga hål ;)

Ska på stan emd sandra nu, vi ska köra moppe, eller hon ska köra och jag åka. För min moppe är trasig, pappas fel -.-' Känner mig lite nervös att åka på sandra, för det är typ halt. Så jag kanske dör x)
På min begravning vill jag att ni ska spela låtar som får er att tänka tillbaka på mig, som en fin person, haha.
Nej ärligt ikväll ska jag livslevade fara ut till jävre för att vara emd flickorna på Linneas stuga, myyys :)

Men nu ska jag kila till sandra och fördriva tid på stan!

Just ja, tänkte även rätta till alla dåliga, osanna rykten om att jag är sur för att Johan och Emelia är tillsammans.
Jag och Johan har gjort slut och han får vara tillsammanst med vem han vill, och jag är inte sur.
Däremot känns de surt att vara ensam ibland och därför ska jag tillbaka till Uppsala efter lovet och få tag på en egen pojk ;D
Så då vet ni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0