Le jour pour une gueule de bois

Jag förstår inte, varför utsätter vi oss för det?
Visst, jag hade så oerhröt kul igår och det enda som inte var kul var att tänka på den där dagen efter
när man ska vakna upp med törst så stor att inte ens nilen kan släcka den och en yrsel som sedan går över i illamående.
Jag hatar Bakisdagen.
Vore det inte bättre om man bara hoppade över dagen efter?

Mitt hår kan jämföra sig med Elins hår (och hon tuperar det x7),
Det är fullt med hårspray, mitt smink är utkladdat och jag är allmänt sliten.
Och min andedräkt får blommor att vissna.

Att vara bakis, vara sugen på allt och samtidigt inget.
Och att sen samtidigt ha en 5årig lillasyster som surrar mer än en humla gör inte saken bättre.

"Får jag kolla på din telefon"
"nej"
"varför det?"
"För jag vet inte vart den är"
"Är den borta? Men får jag lyssna på den här då?" (pekar på mp3n)
"Nej"
"varför? Är det slut batterier?"
"Mmm"
"Men stina"
(dissar)
"STINA")
"ja?"
"Vad är det här?" Pekar på USB bluetooth
"Det är någonting som finns bara för att du ska ha något att fråga om!"
"Va vadå fråga om?"

Träning klockan 2 typ. PIGGNA TILL ^o)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0