Brännheta dagar och varma blickar

Svenskan rinner på bra nu, det känns skönt att den uppgiften snart är över.
Imorgon är det matte prov, även det ska bli skönt att få bort även om matten aldrig varit ett orosmoment hos mig.
Någonting som däremot tynger är blogguppgiften, har fortfarande inte publicerat något utan mer börjat kolla lite på bussar och sådär...
Ska strax sätta mig och skriva det sista inlägget, sedan ska jag snabbt skriva klart all svenska så jag bara kan finslipa imorgon och sedan böjra plugga till det stora europa provet.

Som sagt är det mycket nu och stressen påverkar allting negativt, inte minst träningen. Ska ta tag i det imorgon hoppas jag för hittills har veckan bara bestått av promenader, vilket min förkylning nog tackar mig för.

Vädret fortsätter gå mot sommar och jag älskar känslan av att vakna i ett rum av solsken.
Något annat jag älskar är när andra påpekar att dina blicker bränner på mig,
för det känns mer äkta då.
Något jag däremot inte älskar är att dina blickar egentligen aldrig bränner på mig, tyvärr.

Läs min blogguppgift och ta lärdom:
http://monsouffle.blogg.se/hollbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0