Ett år äldre men inte fan är jag gammal för det

Idag är ingen vanlig dag, idag är min dag.
Jag har fått tusantals kramar, grattis hälsningar och alla har vart super gulliga mot mig.
Tack för att ni är så underbara <3


Den vanligaste repliken har väl varit:
- Grattis hur känns de?
Jo tack, jag fyller 17 så de känns precis som igår, varför skulle de kännas annorluda? De e inte som om ja blivit gaggig ooch gråhårig på en natt?
Nästa år kan ni fråga istället och det kommer kännas så jävla bra samtidigt som de kommer vara så oerhört läskigt att behöva växa upp.
Nästa steg - vuxen världen.

Dagen har firats med att få sluta ca. 5 timmar tidigare och sedan åkt in till stan för att äta sallad på Cupido med Vicky och Nicola. Efter det fikade vi på Storken och satt där i tre timmar.
Vi hade väldigt mysigt :)
Sen åkte jag hem till skabbhuset och vi gick ut på promenad och såg på film.

Nu sitter jag framför datorn, har precis tagit emot och svarat på en massa grattishälsningar.
Allting känns så oerhört bra för en gång skull samtidigt som de inte alls är någo speciellt.
Jag kanske bara är kåt på uppmärksamhet, vem vet?

1. Du är verkligen så oerhört mycket jag inte vill att du ska vara. FAN.
2. Jag vet inte varför men det känns som att jag hittat hem när jag pratar med dig och jag kan slappna av totalt. Jag kan verkligen vara den jag är. Det känns så bra att prata med dig.
3. Jag har inte riktigt förstått hur mycket underbara kompisar jag fått i den här staden :)

Love to you all <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad har du fått? Jag glömde att fråga :D

2008-04-08 @ 15:50:33
URL: http://lucesolare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0