I just give a fuck if you wear make up

Clara och Elin (Nordqvist) borde få en stor applåd.
Jag och Elin har eller ska fylla år (jag fyller imorgon då så glöm itne att säga grattis (A)).
Clar aoch Elin bestämde sig för att fira oss idag, när jag kom hem från stan så tog dom emd oss ut bad oss blundade för att sedan snurra oss så att det kände som om vi hade fått i oss några drinkar var.
Sedan fick vi med hjälp av Clara gå med stända ögon. lite läskigt.

Dom hade nämligen fixat picnic bakom ett hus vid ett bord med pizza, vindruvor, kex och ost! (och tuggummi) hur mysigt som helst. Vi började äta och hade det jätte trevligt så sa Clara "nej men ska vi sjunga lite nu Elin?"
Så tog Clara fram gitarren och så började dom sjunga på en egen hemma gjord låt som i och för sig inte var skriven åt mig men snarare var den skriven så att jag sedan skulle kunna framföra den, eh ja min alldeles egen kärleks förklaring ^o)
haha, den var hur rba som helst och vi skrattade oss igenom låten.
Elin Kumlin som inte är lika "onormal" som mig för att säga det som Clara uttryckte det fick ingen låt utan bara en kort vers om varför hon inte fick någon låt.

Vi hade det jätte mysigt och låten var hur rab som helst, kommer aldrig glömma denna dagen.
Lovar det kommer bli årets hit låt nummer ett, rix fm nästa.
haha.

Annars så har jag haft en dag full med skit för att uttrycka det bra.
Besökte nämligen reningverket med skolan och det var ett besök jag helst vill glömma, speciellt lukten.
Jag, Nicola och Vicky försökte dock låtsas som om vi inte befann oss där.
Annars har vi sett Mattias på maraton lopp i Indien och skrattat åt diverse redovisningar från tema veckan. Riktigt tervlig vecka har det vart emd solsken, inge läxor och trevligt umgänge med 3orna.
Lite jobbigt det blir emd prov och sånt nästa vecka men men.

Lyssna på radion ordentligt nu så kanske min låt kommer där så småning om, vem vet x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0