Inte alla älskar mig, men många.

Kom precis hem från min lilla weekend trip i Irsta (Västerås)
Jag kan inte precis ljuga och säga att resan inte varit spännande. Och som det se ut nu så är jag hatad och älskad av Irsta borna, mest älskad hoppas jag.


hm, egentligen känns det mer rätt att skriva hatad av en person kanske.
but I don't blame her.
Eller jo det gör jag faktiskt, lite i alla fall.
För dom gjorde slut för emr än en månad sedan och om man har gjort slut och fortfarande ska vara kompisar så måste man räkna emd det, det kommer hända förr eller senare.

Hur som helst.
Fredagen så kom jag till Västerås vid sex tiden coh inser då vilka otroligt fula stadsbussar dom har så jag ägnar liute tid åt att mobba Stina för dom.
Sedan åt vi på Bistron i Irsta innan vi gav oss iväg in till Västerås igen för att spendera kvällen hos Alex.
På bussen mötte vi Emina som också skulle med.
På stationen i Västerås så var Emina och Stina (H) oerhört lata och insisterade på att vi skulle ta bussen in till stan (dvs en station) så vi tog bussen för att sedan ta bussen till Alex ( det tar 15 min att gå). Det slutade med att vi fick gå från stan för det var 30 minuter innan bussen till Alex gick.
Hemma hos Alex så var JT (mattias) och en annan kille som jag tror hette Fille (HAHA troligt rim som jag inte satt och tänkte ut.)
JT och Alex skickade iväg Fille för dom orkade inte med honom (thank god).
Sedan började det roliga, vi sorterade reklam, dansade på bordet, klippte håret (obs killarna!) och strulade i soffan ^o).
Det slutade med att vi hade missat sista bussen hem till Irsta, strulat med en kille som har tjej (inte jag), gjort ett ex förbannat för att jag råkade strula med hennes ex, strulat med han irriterande Fille efter att han kom tillbaka (misstag.) och sen gick hem till Irsta vilket är en mil.

På lördagen åkte vi till Hälla för att handla mat (godis, vindruvor, cider och öl). Sen åkte vi hem (jag stina och sara) och lagade maten. Dvs. lövbiff och pommes frites.
Det blev god mat och sen spenaderade vi kvällen framför tv och försökte dricka upp att vi skulle ha 10 tomburkar så vi kunde köra bowling. Det gick inge bra utan vi slutade på 8.. och en halv. Vi såg på Pippi på dom sju haven och sedan gav vi upp och gick för att sova.

Idag steg jag upp tidigt, åt frukost, väkte Stina och sedan gick vi till buss 804 mot Uppsala.
Nu är jag hemma på Skabbhuset och ska strax plugga Europakunskap.
Hur som helst har ja haft en helt sjukt trevlig helg och hoppas att jag får komma tillbaka till Irsta (A).
 Och då är Madde hemma :) <3

Europakunskapen väntar.
Vi hojres och synes.
"pössa på han"
- Victoria Wouda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0