J - (S & A) once in a lifetime? AAH!

Vad ska jag säga om idag?
Typ helt, overkligt.


Hur som helst.
Idag har jag vart på gymmet, trots att det kändes sjukt jobbigt!
Men jag och Clara är så himla hurtiga nuförtiden så ni skulle itne tro oss.

Idag blev även lite smått ändrade planer för boendet nästa år.
Frågan är om jag och Clara kommer slå ihjäl varandra eller inte.
Det är nämligen så att vi inte har något val ,vi måste bo på Solsken.
Vår lägenhetskompis kommer bli Denice i Claras klass.
Vi ska dela rum jag och Clara, lite jobbigt kanske ibland men vi har bestämt att vis ak skärma av rummet så att vi får ett eget litet kryp in och vi har första plats i kön till en Dublett (det vill säga en lägenhet med två enkelrum) och om (när) vi får en sån lägenhet så ska vi har sängarna i samma rum coh sedan ett vardagsrum som man kan softa i.
 
Det blir nog ganska bra ändå :)

Så hejdå Vatthola, see you sometimes när vi hälsar på Kumlin och NOrdqvist .

Och så till det overkliga, eller nja det enda jag säger är att,
information kommer förmodligen imorgon!
Nu blir det Franska och sedan Engelska plugg - måste vara pluggis nu :S
Slut klämmen och lite extra krav efter den där upplysningen.
Kände att jag fick en perfekt cliffhanger nu ;)

SEE YOU ALL
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
(feel like I have a lot of love today ;D)
 

Kommentarer
Postat av: jennymaria

hälsa solsken från mig. saknar dig stinis!

2008-04-09 @ 13:43:33
URL: http://lillajenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0