Man lär av sina misstag

Efter många om och men är designen nu klar, tack Olivia för hjälpen.

Och med tanke på kommentarer som jag fått så vill jag be om ursäkt för
1. Ha kallat en person emo, stort misstag med tanke på att jag vet att personen i fråga inte är emo.. Däremot klär han sig på det viset som gör att allmänheten drar han över "emokammen" att jag gjorde detta var ju väldigt dumt av mig... Men alla gör misstag. förlåt.
2. Dragit alla norrlänningar över samma kam och sagt att de inte har någon egen stil. Det enda jag kan säga att är jag upplever det mycket mer fritt att klä sig som man vill utan konstiga blickar här än där uppe.
3. kallat mig mogen när jag tydligen inte är det. Grejen är att jag har mognat så himla mycket sen jag flyttade ner, det är ett faktum. Jag har flyttat, bor själv och får helt enkelt ta alla ansvar. Däremot har jag kanske fortfarande lång väg att gå.

Det vore dumt att skylla allt det här på raseri men av en till en liten del så var det på grund av det. En annan orsak är jag less på att det finns så många där ute och då främst där uppe (efter som att de känt mig längre) som tar mig så himla oseriöst och  tror att dom verkligen vet allt om mig.. jag är så less på det.

Däremot måste jag säga att det var väldigt dumt av dig att döpa dig till "en vän som saknat men inte längre gör det" efter att ha läst ett inlägg i min blogg som du inte gillar?
Att göra misstag är mänsklig, likaså att generalisera och att överdriva.
Jag säger inte att jag är mogen men om du vore mogen så som det verkar som att du vill vara så borde du inse detta och snarare förlåta än bara släppa taget om en "vän".
Jag har ingen aning om vem du är och det är inget jag tänker sätta mitt liv i att få fram heller.
Men jag hoppas verkligen att du inte släpper vår vänskap av ett inlägg för i så fall känns det som att vänskapen vi haft inte alls betytt mycket för dig..

Man lär av sina misstag.

Kommentarer
Postat av: gammal bekant 1 xD

Måste bara få säga att jag menade att inlägget var omoget inte du, något som du bevisade i detta inlägg. Även om alla vi anonymismer är ganska omogna som inte kan stå för vad vi tycker så skäms på oss. Syns i sommar, puss på dig!

2008-04-22 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0