Men mina ögon är större nu i alla fall.

Antingen så är jag oerhröt stressad av skolan eller så är jag bara allmänt trött. För jag antar att huvudvärk kommer från båda delar. Om jag måste välja någonting av det så väljer jag båda och blandar ihop det till en enda gegga.

När jag nu skriver att jag vaknade imors utan att kunna se någonting så får ni itne tro att jag blivit blind och inte heller att jag behöver glassögon. Nej det var nämligen så att mina i vanliga fall, små mandelsformade ögon inte längre var små, snarare var dom som streck.
Underbart, tänkte jag. Inte nog med att jag skulle ha förhör på franksa glosorna som jag hade printat in i huvudet nu skulle jag dessutom inte kunnna se någonting..

Klockan var väl då kring tjugo över sju och bussen går åtta. Av någon anlednig så tänkte jag "jag sover till halv" och gick och lade mig igen. När klockan var halv så tänkte jag "kvart i" samtidigt som jag insåg att du skulle jag inte hinna.
Så jag ringde till mamma och blev sjukanmäld.

Sjukanmälningen var inte något dåligt, även om ni må tro så. Snarare gynnade det mitt svenka fördjupningsarbete som fick ett rejält skjut framåt. Dessutom lyckades jag pallra mig iväg till Boye (tog ett tag innan jag hittade det måste jag erkänna) och där hittade jag min erterlängtade cykel. Tyvärr väldgit punkterad men det ska jag fixa imorgon.

Det sista jag har att säga är väl mest..
Va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0