Money (it must be funny.)

Sitter just nu och kollar på kläder på en Amerikans sida www.forever21.com
Kolla in den, helt underbart sköna kläder.
Samtidigt som jag drömmer om allt jag ska betälla så funderar jag på hur mycket jag måste spara för att ha råd emd dom där ljusa acne jeansen jag har tänkt unna mig, helst innan valborg.

Sitter dessutom och kollar priser för 2 till Paris, ligger på runt 8000 om man tar ett lite sämre hotell men helt okej.
Måste nu bara hitta någon som kan följa i början av augusti (förmodligen runt 10 augusti).

Jag längtar så mycket att jag skulle kunna strypa någon för att få komma dit...

dessutom är jag så *pip* avundsjuk på Clara och Elin som ska på Hutlsfred.
Kan snälla någon betala hultsfred åt mig så jag kan följa?
Skulle ju itne sitta helt fel någonstans förutom i plånkan då...

Istället för att sitta här och dagdrömma ska jag sova nu och drömma om helt andra saker,
förmodligen.

See you
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0