På tal om effektiva sovrum

Det här inlägget är inte för att skryta.
Men jag har fått MVG på det mesta vi gjort i mediaproduktion och varför skulle jag inte kunna skriva en artikel till den LILLA tidningen.
För det första skulle de flesta tycka att det vore oerhört kul med en artikel skriven av mig, inte för att jag är känd eller så snarare för att jag är 17 år och bara har en smula erfarenhet.
Dessutom tror jag att den här artikeln skulle få mer liv i sig ifall jag skrev den själv men nejnej, dom vill skriva den som inte ens har en aning om upplevelsen.
Det är som att låta någon annan leva mitt liv.
Hm, måste fundera på det här annars tar jag hjälp av Paus och försöker få den publicerad där istället.
Det skulle kännas fan så mycket bättre att få sin egen artikel publicerad än vara centrum i en någon annan kluddat ner.
Allting inom journalistik handlar om kontakter och det är det som stör mig mest, för hade jag varit deras unge så hade jag inte ens behövt frågat om dom ville ha artikeln dom hade snarare sett till så att jag hade skrivit den.
FAN.

Övrig information kommer tyvärr imorgon!
Då alla övriga även får veta det.

Nu ska jag sätta mig med engelska plugg så att jag får MINST vg på engelska provet imorgon..
tråkigt, men men.


PS. vad betyder ett "effektivt sovrum"?





svar: att rummet är litet men fortfarande rymmer ganska mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0