Självmordsvapen: Skolan (europakunskaps boken "Europa i 1900- talets spegel)

Har precis suttit och gjort klart den sista läxan för i veckan, det vill säga artiklarna till imorgon.
Grejen är bara att nu väntar jag på att mina kära vänner ska kontroll läsa dem och se efter vad jag ska ändra så på sätt och vis är jag inte klar.
Hade tänkt sätta mig med Europakunskapen ett tag men efter att jag slagit upp den röda DÅLIGA läroboken insåg jag att det var ett kasst förslag så jag kanske gör lite svenska istället.
Fast egentligen tror jag att jag bara sak packa.

Åker till Irsta kvart i fem imorgon och hälsar på Stina, Emina, JT, Alex och alla andra.
Ska bli väldigt kul :)
Kommer tillbaka till Skabbhuset på Söndag förmiddag och då blir det förmodligen Europakunskap och franska text.
Sen blir de franska glosor på måndag och sist men itne minst engelska genom gång till Nationella provet i skriftligt engelska A som är på torsdag.
Känner mig inte så enrvös men jag antar att det kommer, det är VG som gäller i betyg annars så går det inte...
PRESSPRESSPRESS.

Nej nu ska ja packa.
Hejdoooooooo

(ps. thank god att vi bara haft två världskrig hitills! Skulle inte orka plugga på ett tredje.
So you better keep it this way!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0