Sommaren smyger fort nu

Utegympa med shorts i april någon?
JA! :)


Vädret är helt underbart och det steker som i juni, jag älskar det.
Snart valborg dessutom, inte fel.
Proven börjar sakta men säkert silas ut och snart kommer vi Jordanien! :D

Sommarlovet kommer bli så sjukt skönt även om jag förmodligen kommer att ägna dygnets flesta timmar åt jobb.
har blivit tilldelad jobb på pitebo i år igen och dessutom på badhusparken, ska nog ta båda om jag inte får jobb på piteå havsbad (vilket jag håller tummarna för)
så vi får se hur det går.
Imorgon slutar vi tidigt vilket ska bli chill och sen blir det att plugga, steka och hänga på bryggan på kvällen :)

I love summer <3

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad händish i badhusparken? Kram

2008-05-05 @ 05:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0