YES vi stannar kvar på skolan till åtta...

Idag är vår kortaste skoldag, halv tre. 
(Det var min längsta dag i årskurs fyra)
Hur som helst är klockan nästan halv fem nu.. Och trots det sitter jag fortfarande i Slavsta, på GUC. 
Jag och Aleks ska nämligen vara med på Öppethus då massa 92or kommer och och vill veta massa saker om de olika programmen, de roligaste är väl bara att det aldrig kommer några till europalinjen typ. 
Samtidigt som vi sitter på skolan så ska resten av våran klass på gratis teater (Bröderna Grim) så det är lite tråkigt...

Just nu befinner vi oss i ett av klassrummet som tillhör Multimedia, med deras snygg lärare (A) och han bjöd oss på mashmallows, inte för att ja äter det men det var snällt i alla fall.

Halv sex får vi pizza av Kattis och sedan klockan sex så kommer besökarna och då ska vi svara på en massa frågor om vårt program, kan bli spännande att öra dom svaren säger jag bara.

Nu ska jag försöka få avdelningen om Norskans historia i Svenska fördjupnings arbetet avslutat så jag kan ta tag i Danskan sen.. Jobbigt.

Nationella prov i engelska imorgon.
Wish me luck. 




Kommentarer
Postat av: jennymaria

Hur gick det med 92orna? Och så vill jag önska Lycka till! kram!

2008-04-16 @ 22:29:01
URL: http://lillajenny.blogg.se
Postat av: jennymaria

Vi har inte gjort något nationellt prov. Vet inte varför, men det var bara estetarna och sammarna som gjorde det. Kram!

2008-04-17 @ 20:37:58
URL: http://lillajenny.blogg.se
Postat av: jennymaria

jag vet inte :)

Ja det måste du göra!!! du får komma när helst du vill! Saknar dig också må tro.

2008-04-18 @ 15:44:51
URL: http://lillajenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0