How good can it be

Jag vet inte när och jag vet inte varför.
Men av någon anledning så går träningen bätter än någonsin, och matcherna också.
Nu ska jag inte säga för mycket med tanke på matchen till helgen (då jag säkerligen kommer vara värdelös efter som att jag tänker såhär)


Jag vet inte ritkigt om dagen varit bra eller dålig.
Ni vet, det har varit en sån där dag då någonting för allting att verka bra, samtidigt som någonting gnager inombord om hur det kunde vara bättre.
Hur som helst mår jag bra.

Idag kom jag på att det är sportlov till veckan, helt sjukt och jag är inte alls redo.
Inteinteinte.
Men det blir skönt att få sova ut och sista helgen kommer Sandra och Anna upp vilket ska bli riktigt roligt :)

Annars hände rinte mycket,.
Förutom att jag slagit vad om Linnea - veckan efter sportlovet annars blir det en godispåse till henne från mig...
Hm, varför tror ingen att jag kommer vinna?
Jag vill vinna i alla fall, ja menar de e ju bara jag som tjänar på det, och var har ja att förlora liksom.
Ingenting.

På torsdag är de alla ensammas sörjar dag (alla hjärtansdag)
Jag ska träna och sedan baka med alex, vilket känns deprimerande då jag inte får äta mitt bakverk sen.
menmen, that's life.
Men egentligen så spelar det ingen roll för jag tycks alltid vara ensam på alla hjärtansdag (även om jag har pojkvän) dessutom står jag fast vid att det är överskattat, kanske mest för att slippa känna mig så JÄVLA ensam.

Saknar min kära lilla satmara clara lite, hon är nämligen i Afrika och blir brun, lyckans osten.
Men nu ska jag blunda med ögonen.
Hopplahej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0