Ingenting fanns, ingen vet när

He's irresistable.

Andra dagen som tränare.
Börjar med att man vaknar vid tio och inser att man är väldigt trött.
Grvuar sig lite för att GÅ ändå till Fyrishov, ja menar det tar ju trots allt tio minuter...
När man väl kommer iväg så är man framme ungefär lika fort ^o)
Väl i hallen är Erik redan där och denna dagen även två killar från A pojk, bland annat Arvid som föröverigt hjälpte oss idag :)
Sen kommer Sanna och tillslut Sävja i sista stunden.

Barnen smyger sig in och de som kan handboll tar såklart störst plats.

Det hela går ut på att tycka om alla barnen, berömma alla barnen och vara snäll och trevlig,
utan att barnen känner att man favoriserar någon.

Trots allt så hittade jag inte bara en kärlek,
små killar är mycket bättre, det tar ungefär 15 minuter så tycker dom om en jätte mycket (och dend är lilla killen som stod bredvid mig hela tiden, SÖT) och dom bryr sig inte ett skit om hur man ser ut.
Det där växer bort med åldern, tyvärr.
Och sedan blir dom lika gräsliga hela högen ^o)
(Dra inte alla över en kam, nej men under en och samma borste)

Det gick bra i alla fall, jag tycker om småbarn och imorgon så är sista dagen :/
Sara frågade dock mig och Sanna om vi kanske skulle tänka oss handbollsskolan och självklart skulle jag det.
Då var det bara det där med tiden.
Men vi får se, det kanske funkar.

Resten av dagen går nog åt till att träna.
Har precis druckit Sveriges vanligaste drog, kaffe, för att bli lite pigg.
Ska skriva på min novell till svenskan och sedan dra iväg till gymmet.
Sen träning ikväll.

En sak till, dom kommer på fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0