Låt oss sittta i skabbet och leka?!

Sitter i köket och strular med datorn tillsammans med allt skabb inne på skabbhuset.
Och Cissi är inte att förglömma.

Idag har vart en sån där helt vanligt,tråkig, helg inne på äckelhuset.
Vaknade dock av ett samtal från min lillasysters kompis som frågade om hon var hemma, orkade tnte förklara så hon trodde tt hon hade ringt fel.
jag hatar att prata nyvaken i telefonen... Hmpf. 
(html) 

På dan bar det av in till centrum för att kolla på weekdaysrea som varit väldigt populär i mångas käftar.
Hittade en vanligt svart kofta på herravdelningen i förstor storlek och ett par skor, summan blev oerhört låg - ca 130 svenska riksdaler.
Jag strosade ännu ett tag på stan och prövade olika plagg, kring halv fem hamnade jag av en slump (eller inte) på H&M. Där slängde jag pengarna på ett par ljusa jeans från killavdelningen (pösiga om man säger så) till ett väldigt bra pris, vilket känns skönt i plånboken (A)
Höll på att frysa ihjäl när ja skulle stå och vänta på bussen.
Och vart kommer snön ifrån?
Nu, när affärerna äntligen börjat ta in de där härligt färgade vårkläderna - då kommer snön.
GRATTIS

Bättre sent än aldrig?
inte i det här fallet.


Ikväll har jag tittat på götakanal 2 med Victor, käkat naturgodis och sitter nu med cissi i köket och "lanar" (nöter datorn)
Imorgon blir det match, och fy fan va jag är taggad på att vinna.

bajsbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0