Magiskt men tragiskt

Jag gick genom massa lägenhets områden idag. Luften var kall men fortfarande luktade det vår och en kälnsla av tidig sommarmorgon fyllde mig. Jag tog stora omvägar för att slippa se allt det smutsiga och jag kännde mig som om alla såg på mig att jag inte var någon snäll flicka. Fasten jag inte gjort något, konstigt.

Idag är dagen då jag vill att vintern utan snö ska försvinna oh somamren ska tina fram. Idag är även den dagen då jag är tjockare än någonsin, och då menar jag itne fysiskt tjock. Jag menar att jag åt pizza till frukort och en halv kladdkaka till lunch, och ja ska vara jävligt ärliga med er. Alla de där onyttigheterna smakade så bra att jag fullkomligt skiter om jag gick upp 2 kilo.

Clara åkte nyss, ifrån oss till sommaren. Jag förstår henne, men det känns lite jobbigt att hon åker just nu och utan mig. Jag rymtes nämligen inte i handbagaget tyvärr.
 Allting känns bara konstigt för tillfället, jag vet inte riktigt varför för jag vet ja att det inte är någon ide, samtidigt kan jag inte sluta hoppas. Jag var på ICA idag och såg en tidning, plötsligt kom jag på vad jag ville ha för tidning, en som förklarade precis vad jag ska göra för att LYCKAS få honom. Jag köpte ingen tidning.
Jag vill egentligen bara fråga om jag överhuvudtaget har en chans, men samtidigt vill jag inte heller veta svaret.
Allt jag vet just nu är att jag inte vet någonting mer än att jag är less på ensamhet och en kvälls närhet och kylan i luften som buter på kinderna.
Jag vill ha tidiga sommarkvällar och en arm runt mina axlar och läppar som mjukt kysser mig.
Men jag vill inte ha vilka läppar som helst.

Och snart är det sportlov...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0