Någonting som inte fanns förut

Tänkte mitt i alltihopa bara ta en liten paus från allt det där olcyklgia drabblet som av någonanledning smutsat ner min blogg på senaste tiden.
Egentligen skulle det bli ett väldigt aggressivgt inlägg här efter min aggrissioner igår men vid den tiden så funkade inte min dator, och nu finns inte mycket av de där aggressionerna kvar så vi får skippa den tanken.

Igår insåg jag att jag inte längre var ensam på mögelhuset, Victor hade nämligen kommit hem från USA och befinenr sig just nu någonstans i Uppsala. Det var mycket trevligt att äntligen få umgås med en levande människa, hm.
haha.
Senare så insåg jag att ven Cissi hade pallrat sig till Uppsala så nu är jag verkligen itne själv, konstigt nog så är jag det i alla fall för Victor stack nånstans och Cissi har ja inte hört av idag...

Idag var sista dagen på "jobbet", vilket har varit mycket kul men nu såhär sista dagen så var vi väldigt less. Vilket resulterade till att jag och Malin mest gjrode ingenting.

Förövrigt har jag funderat över hur den perfekta killen är:
* Fint hår
* Fina ögon
* Vältränad (och om inte så ska kroppen iaf vara "fast")
* Snygg stil
* Lite blyg och så men inte för blyg
* Talangfull (en kille med talan gär SEXIG)
* Sportig (om inte ska han typ sjunga/ spela gitarr eller liknanade)
* Lagomt lång (längre än mig och kortare än Carlen)
* Bo i Uppsala (max typ 30 minuter ifrån)

Sist men inte minst så ska han vara så jävla kär i mig att han inte skulle fungera om jag lämnade honom.
Hm..
plötsligt börjar jag verkligen fundera på varför jag är singel?

Extra charmigt att min dator har hängt sig -.-'
Skulel underlätta med en pojkvän som jag fixa sånt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0