Practice makes perfection, but no one's perfect

Jag tror allvarligt och stenhårt på att alla författare på något sätt uppelvt de hon/han skriver om. Och då menar jag inte att hon som skrev Harry Potter är häxa coh gått på en skola för trollkarlar. Snarare att hon kanske som liten lekte att hon var häxa och drömde om en sån skola, låter itne det ganska logiskt?

För att få ihop en riktigt bra oh trovärdig historia så behövs en nypa verklighet, och jag tror det. Att alla sagor, berätterlser, noveller, romaner eller whatever, alla innehåller dom sanning - mer eller mindre.

Och ibland blir man bara så irriterad på vissa personer att man vill strypa dom.

Victoria fyller år imorgon :)
hjärtat <3

Practice makes perfection, but no one's perfect
Inte ens du, du är itne perfekt.
Ingenstans - inte längre.

Men en sak undrar jag
(kan bara inte låta bli)
vart har du försvunnit?

Och det förvånar mig inte om du gömmer dig för mig..
jag förstår dig, fan.

Jag orkar inte mer och jag orkar itne bry mig.
Jag suddar ut nu.
Suddar bort och låter bli.
Du finns inte längre, du är död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0