Vad vill världen mig nu då ?

Våren luktar likadant i Uppsala som i Piteå, även om månaderna skiljer sig åt.
Och jag gick till Ikea idag, observera gick. Och ja jag gick lite fel och så men tillslut kom jag fram, haha.
Köpte lite saker för att våra rummet lite.


Självklart så vill världen som vanligt jävlas emd mig och jag fick vänta 30 minuter på bussen tillbaka. Men jag kom hem tillslut.
Väl hemma var jag sugen på att möblera om, började dra sker hit och dit och efter kanske en timme kom jag fram till att jag bor i en klädkammare. Det är verkligen omöjligt att möblera på något vettigt sätt! (förutom det som är just nu) så jag blev less på all skit och lämnade tummer i en enda röra (värre än vanligt) för att sedan gå och äta lite palt.

Min mamma må säga att jag aldrig föddes till norrlänning men palten kommer alltid stå mig när.

Efter den godaste maten i världen (speciellt efter att itne ha ätit den på flera månader) så tog jag mig energi till att flyttat tillbaka möblerna så som det var i början och sedan ställa fram mina inköp bestående av en matta, gardiner, draperi, lampa, blomma, kuddar.
Det blev väldigt fint måste jag medge.

Nu sitter jag här och världen ska självklart jävlas med mig igen.
Vad var det för fel på den där bilden där man knappt ser vem det är? Nej men byt du till den bilden som jag uttryckligen sa till dig att den var fin.
-.-'

Och det kanske inte kommer som någon stor chock men Sebastian är förmodligen Piteås största smygbög, och dessutom kvinnligare än mig.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sebastian? ^o)

2008-02-18 @ 09:18:42
URL: http://lucesolare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0