Back to you

YES! - extra dryg
extra drygt.


Referat prov på svenskan, och vi alla vet väl att jag inte kommer få MVG för svenska läraren är inte mitt största fan.
Men det gick nog bra i alla fall.

Det enda jag vill just nu helst av allt är :
- Se matchen ikväll
- Få svar (okej I know it ain't gonna happen but still I'll keep on dreaming ;>)
- Hälsa (hur i helvete svårt kan de vara? Tydligen svårt som fan)

Imorgon kommer ytterligare 92or, under svenska lektionen.
Bra, då blir dom också iväg skrämda.
Vems ide är de egentligen att låta 92or komma och se på våran klass? Jag skulle blivit as rädd.

Jag vet itne riktigt, men vår klass var typ depp idag.
Och ganska tyst, eller nja men ändå.
Ovanligt.
Jag är så jävla less, speciellt skabbhuset, men allt annat också.

Ge mig bara någon som värmer fötterna på kvällarna framför tv:n
Palla ligga ensam, nej. Och Clara räknas inte, för hennes fötter  är för småa.
Bara ge mig... Eller fan.
Just ja - var itne för tillgänglig, låt det ta tid, det kommer.

Extra dryg - ja menar hur lång tid kan det ta?
shiet.  

Kommentarer
Postat av: jenny

hälsa innan fredag, du vågar ;) jag saknar dig!!

2008-01-23 @ 14:38:35
URL: http://lillajenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0