Bubbly

En del saker är bara så overkliga, och känslan igår.
Den kommer jag nog aldrig glömma, chocken.
Det var en kul grej, men mer än så är det inte och jag förväntar mig inte det heller.

Annars så finns det ju andra saker, saker som verkligen finns.
Och som är lite obehagliga, kanske mest för att dom är så perfekta.
Jag förstår inte riktigt hur jag ska göra, det är bara så läskig känsla.
Och jag vill inte, men kan inte heller låta bli.
 
Jag kan önska hur många gånger som helst utan resultat, för då måste önskningen vara av två.
Men allt som inte dödar oss gör oss starkare.
Så jag antar att jag kommer vara som pippi när jag är över det här - världens starkaste flicka.
(om du inte dödar mig)
konstigt nog så känns det som om jag skule bli starkare av medgång än av motgång.
Men vad vet jag?
En ung liten flicka.

Så vi fortsätter drömma oss genom vardagen och gömma för verkligheten
Och allting skiter sig men vi leker med skiten och låtsas att vi inte bryr oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0