Minnen av aprilhimlen

Himlen är oskyldigt blå
Även om de gråa molnen börjar innfinna sig på den tidigare så oskyldugt blåa, vår himlen.
För även om det kanske är vinter imorgon (eller till o med höst väder som tidigare i veckan) så var det vår idag.
och en sak har jag lärt mig;
Våren luktar lika här och i Piteå, fasten de skiljer typ 3 månader mellan...

Ute och sårungit idag med, sen tänkte jag städa rummet men däckade framför datorn istället och blrjade strula med den. Får ge rummet en omgång senare, kanske efter franskan.
Ska i alla fall gå till Ica, kanske kvarnen och köpa lite fruit.
Borde egentligen hämta cykeln på skolan också, bara ifall jag skulle försova mig på måndag. Men det tar en timme att gå och jag är trött så det skiter vi i, får se till att vakna i tid på måndag alltså (a)

Lyssnar på NRJ för att hitta några bra låtar, dock går det inte särskilt bra så säg till om ni vet en låt som är värd ett försök.
Och från och med nu ska titeln på bloggen vara en låt titel som jag slumpat fram, bara för att jag är stygg och äventyrlig ^o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0