Och här kommer misstagen igen

Visst, jag skrev i förra inlägget att misstagen var normalt. Men man behöver väl äöndå itne börja året edm misstag? Typiskt mig.
Det enda jag kan säga är att jag ångrar mig, och jag är glad att jag inte bor i Piteå.


Kvällen var ganska bra. Klockan tolv befann vi oss hos Ingström, mitt emot stod Kalle och hela hans släkt och påminde mig om nyåret 2006/2007, hm, ensamheten infann sig rätt snabbt.
Men så kom Joel och kramade mig "vi har kännt varann så länge" och jag bara skrattade.

Sen satt vi i soffan, jag inklämd mellan två av killarna.
"Asså sen 6an har du blivit så jävla snygg!"
"Ja du är skit snygg, jag känner fan inte igen dig!"
Jag ska vara ärligt, det var skönt med den uppmärksamheten, har inte fått sån på jätte länge känns det som. Och det var en bra början på året tyckte jag.
 
Sen lyckades Joel välta Mattes julgran och två glas ljushållare gick sönder... x)
Det var itne så kul, efter det var festen slut och jag åkte hem.
Men jag hade iaf roligt, tror jag.. Har inte riktigt bestämt mig än.

Och jag vill också ha en pojkvän som häljper mig spy på toan och fyller på vattenglas för att jag ska må bättre
Jag vill göra slut med ensamheten nu..

Kommentarer
Postat av: Charlie

Nej soetnos du vill ha en pojkvän som inte låter dig dricka för att det är farligt och han är rädd att du ska bli utnyttjad när du är för full för att ta hand om dig själv, för att han bryr sig om dig på riktigt ;) Kram

2008-01-07 @ 00:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0